2009-12-16


Sjuk dag.
I skolan gick jag runor och klagade på att jag inte hade någon julkänsla överhuvudtaget, när jag och ina sen är i stan och tittar på en ljusshow fick jag mer julkänslor än på länge + att det började snöa!
Senare på dagen pratade jag och Ina om att jag måste sluta röka, helt plötsligt dyker en man upp och frågar oss om någon av oss vill sluta röka, sen står han och berättar om en sjuk bok som fick honom att sluta.
ja, tecken.
I allfall har jag och ina haft mysigt fram tills jag såg att mitt sociologi arbete inte sparats så jag fick sätta mig ner och skriva om hela skitet igen.
Blev inte 5 sidor hehueh.
Men vi hade mysigt resten av tiden, gick i stan och jag handlade, en nyårsklänning med svarta stora paljetter på, strumpbyxor, julklapp till pappa, present till rebecca, smink till mamma och sen åt vi på subway.
mmmhm.
Nu ska jag läsa igenom arbetet igen, skicka det, fjäska och snacka med sassa.
HEJ

Inga kommentarer:

Arkiv