2009-12-13

lucia idag, har jag någon som helst julkänsla? N.E.J
när man var liten var det typ extremt med julen, allt var så juligt och man längtade till tomten.
För min del känns julen bara överskattad och jag borde inte ens fira den eftersom jag inte tror ett skvatt på jesus och det dära skitet, bu!
Men idag har jag iallafall sovit när jag kom hem från Janne och precis kom jag hem från Ina.
Vi snackade med folk från usa, jadu ina.. upplevelse eller vad säger du? lol.. Men vi hade mysigt som vanligt. Imorgon börjar ångesten igen. Men jag och Ina ska iallfall få lussebullar av Cornelia. hahehea.

Imorgon - Plugga sociologi
Tisdag - Plugga sociologi
Onsdag - Plugga sociologi
Torsdag - Jobba
Fredag - Lämna in sociologi skitet och fira rebeccas födelsedag
Lördag - Janne
Söndag - ?
Nu - Börja rita av Iron Maiden bilden sen sova.
HAJO

Inga kommentarer:

Arkiv