2009-12-03

idag känner jag mig ensam.
ledig från skolan,
mamma är på sjukhuset,
pappa jobbar,
fredde är snart i bangkok,
janne är hemma och sover,
ina har inte hört av sig,
ella och calle är för långt borta,
mm ensam.

dålig dag,
jag måste till stockholm snart.
På lördag kommer mamma hem några timmar på permition(?)
helt underbart.

- tack för att ni finns säg till pappa att jag älskar honom och att det bara är han jag vill ha. puss mammi.
- tack för DU finns, han säger att han älskar dig också, skitmycket och att du är den enda han vill ha. du är hans älskling.
- fan vad jag saknar er.
- och vi dig mamma, varje dag! men du klarar dig. Finns inte många som hade klarat av hälften av alla saker du klarat. du är världens bästa. Och du är verkligen den starkaste person jag vet.
- fina lovord från världens finaste flicka. jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Arkiv