2009-12-25


hej mitt namn är Ina och jag ligger brevid Anna.
Hon ville att jag s kulle skriva något här så att inte hon laddade upp 3 inlägg på mindre än 2h, dels också för att hon ville ha en färgbild, ja ingen fattar vad jag menar men det är lugnt för det brukar ingen göra.
Vi ligger här i Annas uppblåsbara madrass och tittar på "Sagan om konungens återkommst" och just nu så kom spindeln och stack Frodo i "ruuuumpaan" :D
Japjapajpaaaa vi har det mysigt här tjalala och jag r glaaad hihi för att världens bästa anna är här! eller det finns 2 världens bästaste annor "BajsAnna och "Lyckopiller"
Jag tänkte bara säga en sak jag tänkte och ingen kommer fatta, bara om ni tänker lika mhhm söm mig, okej jag vet inte vad jag gör nu eller jo jag sitter här och skriver spöken choklad men men sånt år livet när man har det gött tror jag "Get in the towe" jajaja hupp man kan jeeevlas!

God Natt sov så gott, poooooooss haaaj / Ina

Inga kommentarer:

Arkiv