2009-12-09

kaos=bra

Efter all kaos är allt starkare än förut.


Idag gick jag upp halv sju, gick till ina och var där runt sju. Pluggade inför historia provet som vi hade första lektionen i skolan, gick jävligt bra och det är jag chockad över eftersom jag började plugga i förrgår..?
Vid sex drog jag och Ina ner till dunkers för att höra Glid slem och jag gjorde en klumpig sak, förvånad? nä.
Låg ner i en stor soffa, mobilen i tröjfickan = den trillade ut ur fickan ner på golvet mellan soffan och väggen. Ni som varit i rumett vet hur feta dom "sofforna" är. Så den fick ligga där tills spelningen var slut och då fick jag dra ut hela soffan för att få tag i skiten.
+ att precis när det var helt tyst i rummet, börjar den ringa ....
note to self ; byt ringsignal!

Note to self 2;
Imorgon - skola, köpa mössa till mamma
Fredag - leeeedig! mamma kommer hem!!!!!!!!! sen jutan och sen sova över hos jempa
Lördag - janneboi
Söndag - mamma!!!! <3 Nästa vecka - P.L.U.G.G.A natti

Inga kommentarer:

Arkiv