2009-12-08

mamma-anna bild.
jag saknar min mamma.
Iallfall, idag var det en lång, as lång dag för mig.
började halv nio tror jag.. debatt som jag typ flummade ut på lite för mycket kankse?
"men lol vem är det som är under en bro liksom? ofta någon bryr sig om där är graffiti under en bro? typ bara kurt som bott under en bro."
*tyst i klassrummet* mja.
Efter skolan jobbade jag, segt och korv luktar skit. Jempa var där iallafall, vi planerade nyår och kom fram till en pepplösning, jag, jempa, janne och adrian (?) ska till kalle, visserligen utan för landskrona men det kommer bli awesome.
Imorgon ska jag upp halv sju, vara hos ina sju och plugga & sen åka till skolan för att ha prov i jävla historia. Vem fan tror att jag behöver veta att det fanns bajs på gatorna på medeltiden?
ccl lixxxxxxxxxxx (ina och jonna hahaha) Efter skolan ska jag först köpa en mössa till mamma, sen träffa sassa snabbt och sen hem till ina och pussa på draken och plugga. På kvällen ska vi se glidslem på dunkers.
Torsdag - sjukhuset och ge mamma mössan ..
Fredag - Först träffa mamma och krama henne tills jag får kramp. Sen träffa Jempa och kankse janne ? typ film och sånt mys. Lördag - Baby Söndag - mamma tror jag. Och hela nästa vecka ska jag tillbringa åt att PLUGGA. vilket jag typ gjort hela denna veckan också. Så rebecca om du läser detta, jag måste plugga hela fucking jävla nästa vecka, till EN grej. hatar sociologi, cotcot. Men såfort jag kan ska jag ringa dig!En sak till jag hatar är att "alla" ska vara så sjukt omogna och göra det svårt för sig själva, säger inte att jag är så sjukt mycket mognare men vafan. Har man något att säga, en åsikt eller något liknande SÄG DET RAKT UT TILL PERSONEN? är vi inte lite för gamla för att köra den dära " ja jag är sur men jag säger inget, jag bara ignorerar och ibland låtsas jag som ingeting" . Jag har slutat bry mig. Min pappa är en smart man "varför ska du fokusera på saker som är negativa & som folk uppfattat fel när du har så många andra saker som är positiva som behöver din fokus?"
Word pappa, jag skiter i allt som är cp nu. Jag har inte tid (om jag själv inte gjort något fel såklart) Jag har min fina pojkvän som fått mig att se mer positivt på det mesta och främst har jag själv blivit mer positiv, mår bättre och är gladare. Många bra vänner som accepterar en för vem man är och för vad man vill göra, är snart arton och ska ut på puben med jill och hanna den 1 mars på en måndag, avatar går snart på bio wtf liksom? har as mycket att se fram emot haha. Varför i hela friden skulle jag lägga ner energi på grejer som inte är värda att lägga ner energi på?
Måste sluta röka btw.
oh my buddah, nu måste jag sova eftersom jag ska upp HALV SJU.
godnatt!

Inga kommentarer:

Arkiv