2009-11-26

Okej så nu har jag varit hemma i mer än en timme och jag kan bara inte börja plugga, fast än jag vet hur mycket jag borde.
Skriva en sociologi uppsats om sexualbrott, 13 000 tecken.
Problemformulering
Teori
Metod
Avhandling
Analys
Sammanfattning
typ, va?

Och skriva om a child called it och plugga på jävla historia som jag hatar och tycker jag otroligt ointressant, kalla mig dum. Hatar att inte har något att längta efter, jag måste ha det för att orka göra allt annat.
Det enda jag ser framemot är att få vara med Janne imorgon. På lördag ska jag jobba, halv sex till halv tio.. öh.

ångest!!
Nej nu ska jag stänga av Belle och Sebastian för dom distraherar mig för mycket & när jag gjort det ska jag hämta något från köket och Seeeen lägga mig på golvet och försöka luska ut hur man skriver en jävla uppsats.
www. killme.dk



94 dagar till piercingen, mm jag räknar ner..? haha.

Inga kommentarer:

Arkiv