2009-11-24




livet fortsätter i precis samma takt som förra gången jag skrev. Skolan ger mig ångest. Ska skriva en sociologi uppsats på 5 a4 sidor om sexbrott, läsa en engelsk bok och analysera den + historia provet närmar sig.. å n g e s t ? ja. Men varför klaga? mamma kommer hem om mindre än två veckor och jag är hur glad som helst för det, slipper fira jul på sjukhuset och infektionen på hjärtklaffarna är så gott som borta, sa ju det, världens starkaste mamma.

Imorgon ska vi simma med klassen, tur att frida är pepp på det iallfall så det inte bara är jag som kommer ligga där och plaska för mig själv.
Sophie och jag har planerat en stor 18års fest i mars, kommer bli helt galet. Ni som är bjudna lär märka det inom kort.
Nu ska jag lägga mig och läsa i A child called it. Blir tårögd för varje sida jag läser i den jävla boken, har redan läst den på svenska men när man läser den på engelska blir allt så mycket mer verkligt, för mig iallfall. Det är liksom hans ord på riktigt. Helt sjukt. Dave Pelzer, knappt mänskligt stark alltså. Fast .. har lust att kolla på Borat nu. Blir nog det istället för att läsa. fan, vad dålig jag är.

Imorgon - hem och ta ut elliot, Plugga sociologi, hem till älskling.
torsdag - plugga !!
fredag - janne
lördag - jobba
söndag - träna

Inga kommentarer:

Arkiv