2009-11-25

haha ja, man kan ha kuuul

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Min far
3. Hur lång är du? 166 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Borat heeuheuehue
5. Vem ringde du senast? Uh, vet jag inte men Janne ringde mig precis
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till janne och jag skrev typ ; kom till sy xd
7. Var är dagens planer? Plugga, mamma och hem till janne senare ikväll
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms lätt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? I förrgår på sjukhuset.
11. Vilken ögonfärg har du? mörkbuna
12. När vaknade du idag? kvart över sju -.-
13.Har du någon gång hittat en katt? nej.. eller va, alltså vadå hittat? jag har ju sett katter som går lite sådär varsom utan något halsband, är det och hitta? såfall är svaret ja...?
14. Vilken är din favoritplats? Grekland och på vilken plats som helst med Janne. lol sant.
15. Vilken plats föredrar du minst? typ i en husvagn.
16. Var tror du att du är om 10 år? Stockholm. Eller på ett tåg i Indien typ.
17. Vad skrämde dig som barn? Magnus uggla var min största fobi...
18. Vem fick dig att skratta senast? Hanna ^^
19. Har några faktikst.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan. Alltså i underkläder typ.
22. Hur många kuddar har du i sängen, minst två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nix, konstigt nog.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Det tycker jag nog att jag är ja.
27. Vilken är dig favoritglass? TWISTER <3
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hade nog börjat planera något fint och smart men det hade slutat med att jag köpt massor av presenter och köpt kläder till mig själv, tyvärr.
29. Tycker du om Kinamat? Hm, det är okej typ.
30. Tycker du om kaffe? om jag gör!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och juice
32. Sover du på någon särskild sida? höger oftast eller på magen.
33. Typne
34. Tycker du om att mysa? Såklart jag gör.
35. Är du en beroendemänniska? På sätt och vis, ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej..
37. Vill du ha barn? Yes box.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Danska och grunderna till Spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja, men det hade inte hänt något. Gjorde det bara för att.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, lätt.
41. Vad spenderar du helst dina pengar på? Kläder.
42. Ägen du dyra smycken? Antika
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Djungelvrål
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min bror
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett mitt på handen, skulle ta upp ett armband som en unge tappat i en springa på sin bilbarnstol. (barnstolen var gjord av frigolit) så när jag drog upp handen brände jag hål på huden typ.. äckligt.
47. Vad har du för ringsignal? Han snubben i twilight. Ingen aning varför.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja
49. Flirtar du mycket? nej inte nu mera.
50. Vart togs din profilbild för din blog? öh, vet inte ens vad jag har för bild...?
51. Kan du byta olja på bilen? Vad är en bil?
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? haha. Läser aldrig klart böcker men ja, Flickan från ovan tror jag.
54. Läser du dagstidningen? bara omd et står något intressant på framsidan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Naj.
56. Dansar du i bilen? Vad är bilen?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En mall till en tshirts ärm.
59. När var du i kyrkan senast? ingen aning, gillar inte kyrkor.
60. Vilka personer utmanar du? inga :)

Inga kommentarer:

Arkiv