2009-11-01

hemskt att känna såhär, känslan av att vi inte finns mer, vänskapen är för långt borta.
trodde inte att denna känslan någonsin skulle dyka upp, speciellt inte när det gäller dig och mig.
Men jag har inte ork att ringa eller höra av mig på något sätt för det får mig att tappa mer och mer av mig själv.
jag vill inte toffla min bästa vän (?) jag har alltid fått höra av mig , fast så är det när det gäller allt. Jag måste allt planera allt, ringa alla osv.. trött på det nu.
Det är din tur att visa hur mycker vi betyder för dig.

Förstår inte varför, antar att du tror att jag inte har tid för dig för att jag är med min pojkvän för det vet jag att du varit rädd för, men nej.
Jag har ju tid för alla andra varför skulle jag inte ha det för dig då.
Ansträng dig, för oss... snälla?

Inga kommentarer:

Arkiv