2009-11-08





Hemma igen från en jättemysig helg hos Janne.

Fredags träffades vi i stan och tittade på jempa när hon hade uppspel, lätt det bästa hon gjort du är bäst stjärnsyster!
Sen gick vi till J´s gym jag blev trött, åt pizza sen kollade vi på paranormal activity som faktikst var riktigt bra men inte så läskig som vi trodde att den skulle vara.
Igår åkte vi skridskor haha, hade glömt hur jobbigt det var sen tittade vi på män som hatar kvinnor, mysmysmys. Och idag skulle han repa med make a mess så jag fick åka hem till pappa och hjälpa honom att laga mat och städa lite. Nu när mamma är inlagd är allt så mycket svårare.
vill bara ha hem henne, frisk, nu!
mamma <3

Jag älskar min pojkvän mest i världen.
Finns inget som någonsin kan förstöra det vi har.
Finns inget som gör mig så glad som han.
Finns ingen som är bättre.
mh, jag älskar min pojkvän.

Inga kommentarer:

Arkiv