2009-11-16

den starkaste jag vet.
att ha två barn med en man som missbrukar både droger och alkohol, att bli grovt misshandlad av sin man i mer än ett år, att ens man var den farligaste i helsingborg enligt poliserna, att bli nerslagen utanför rådhuset med barn i magen, knäckt näsa och blod som rinner från ansiktet,
Att rymma och ha 30 kronor och två småbarn och ingen som hjälper en, inga syskon och föräldrar som inte gjorde någonting för att hjälpa till och klara sig är otroligt.
du är otrolig och helt fantastisk.

Hittade en ny man efter en lång tid, att faktikst kunna lita på en man igen eller på någon igen är starkt nog enligt mig. Telefonhot, rädsla, psykologer men allt blev bra tillslut, två barn till med denna gången, en bra man.
Det ena barnet som är barn till äcklet/missbrukaren/misshandlaren var i helsingborg på besök och blev våldtagen fem minuter från hemmet, det knäckte dig inte och då är även det ett bevis på hur stark du verkligen är. Det andra barnet fick barn och de barnet höll på att dö, du var stark även om du var flera mil ifrån dom.
Allt löste sig.

Och nu har detta hänt, Cancer. Varför du? Jag har slutat tro på karma nu för du om någon förtjänar det finaste i världen. Det är inte meningen att du ska ligga inlagd på ett sjukhus i flera veckor med slangar i dig. Det är meningen att du ska vara det friskaste som finns, gladaste och vackraste.
När sådana här saker händer förstår man så skrämmande tydligt hur mycket ens föräldrar gjort för en, hur mycker dom älskar en och främst hur mycket en själv älskar Dom.
Det går inte att vara utan dig. aldrig.
" tror bara jag kommer vara lite cool utan hår "
<3
världens starkaste, min mamma.


har ni några idiotiska åsikter om detta så snälla kan ni väl hålla dom för er själva.
Detta är för min egen skull.

1 kommentar:

rebeccalindholm sa...

du är den finaste som finns anna, din mamma med!

Arkiv