2009-03-01

och som en bomb slår det ner i mitt liv.
allt är negativt verkligen det har denna bloggen hjälp mig att inse..

men helt plötsligt betyder inga problem jag någonsin haft ett skit!
inte min ångest för ett årsen, inga jävla kärleks problem allt är osynligt.
allt som är i fokus nu är min syster, min älskade storasyster som är så otrolig att inget ont någonsin borde hända henne..
men nu hände det henne & jag kommer aldrig glömma detta.
jag har aldrig varit med om något så hemskt .. någonsin!
fan vad egoistisk man är när man bara klagar på allt säger att man vill dö för kä rleks problem eller att ens liv är skit för att man inte har tillräckligt mkt pengar för att kunna supa sig as full någon helg.
(jag snackar om mig själv)
fan.

varför just ella?
varför ..

vet inte om jag tror på karma längre, för inte fan har min storasyster gjort NÅGOT för att förtjäna detta.
fuck karma, fuck världen, fuck idiot, fuck livet.

Om jag är otrevlig "skiter" i någon är borta mkt så ta inte det personligt.
jag skiter i allt nu.
hej

Inga kommentarer: