2009-03-28

1 mamma säger att hon blir rädd för mig när jag berättar hur snygg jag tycker att travis barker är.
2 jag har tappat lusten till att supa, det är jävligt skönt!
3 hatar folk som kaxar eller lägger sig andras problem.

igår var jag på en fin fin konsert med min älskade vän emma, det var helt pirrigt och mysigt tills jag höll på att svimma, då gick vi till mcdonalds och då mådde jag konstigt nog bättre haha.
Vidare till sandy, kallt som fan och ganska segt i början eftersom de flesta var ganska fulla utom jag och emma då haha!
men sen blev det roligare men när vi skulle ta bussen vid 06.00 så hade ina somnat och jag skulle sova hos henne.
vi bar upp henne men hon fortsatte med att sova, det var faktikst ganska sjukt haha!
så jag tog bussen med johanna robban tim och sophie, sen tvåan med tim och soffan.
gick hem och la mig och mamma blev chockad när hon såg mig ligga där och jag hade tydligen yrat något om att jag och mathilda hade sprungit upp för halalid backen 2 gånger........ mm

idag skulle jag varit med kalle och sett på en bra film men nix, han är sjuk fortfarande och jag är så bakis så jag darrar.
har tappat suget totalt för att festa, tyckre inte det är roligt längre. blir bara massa skit och dagen efter ångrar man allt man gjort, ungefär.
& jag tycker att det är synd att det blev som det blev, R
du vte att jag älskar dig och alltid kommer älska dig, så är det bara liksom.
men dessa bråken var anledningen till att vi gjorde slut.. eller hur?
vi är kungar på bråk thats it.


nu ska jag titta på step up 2 och dö lite.
PUSS

Inga kommentarer: