2009-03-04

dagen har varit jättebra, verkligen!
skolan var okej, jag och sophie ansträngde oss som fan på boxningen.. träningsvärk efter några timmar jaooo.. (y)!
Efter skolan gick jag sophie och emma i stan lite, jag köpa byxor, när emma gått stack jag och sophie till söder och hon köpte snygga skor som jag ska köpa på fredag haha!
sen blev det att vi träffa hennes syster och hon bjöd oss på kebab! tackartackar..
sen gick vi på bio, i taket lyser stjärnorna. Bra film!
Har inte skrattat så mycket och haft så kul på sjukt länge.. och det är vekrligen sånt här jag behöver just nu.
Sophie är typ en kick, en glädje kick.
och hon förtjänar fett mööööö.

puss älskling!

(när jag och S är 18 om ett år då så är Samuel haus 19 då åker vi på dirr till stockholm, hittar honom och festar huena av oss) jaja, vi är seriösa.

Inga kommentarer: