2009-03-31

jobbiga dagar..
börjar med att en som stått en väldigt nära säger upp kontakten med mig för något jag inte ens gjort, den dagen avslutas även med att den personen som betytt nära på mest av allt i mitt liv nu i ca tre år säger upp kontakten med mig pga en onödig text som jag bara skrivit för att jag ville få ut min irritation. Jag tror inte på karma alls längre, inte de minsta.
Slutade att gör de när min maja låg döende i mina armar, för efter det gick allt bara utför förutom att maja mår bra nu.
våldtäckt (nej inte på mig), jag förlorade den bästa jag hade, polisförhör, kärleken sviker, skolan överdriver och allt är så mycket drama & skit.
klarar inte av det alltså, därför har jag aldrig längtat efter sommaren så mycket som jag gör nu, verkligen alltså, siesta med alla underbara människor!
fia frida emma sophie mathilda hanna jill ina simon felix kalle fingal klara josefine <- alltså endå världens bästa "nya" vänner, nu måste jag sluta klaga.

nu måste jag plugga som jag ska göra resten av veckan också.
på torsdag är det matteprov och engelska redovisning om en bok + inlämning av 60 egna glosor, tisdagen efter lovet ska man ha läst ut sin bok, fördjupat sig i något ämne i boken, gjort 2 analysmallar och en projekt rapport och arbetsmiljö & säkerhets prov efter lovet också..
herregud.

Inga kommentarer: