2009-03-25

idag var det en kall men solig soft men jobbig dag!
just nu ligger jag bara i min säng och önsketänker att det ska vara 20 + grader imorgon när jag vaknar, fy vad det hade varit härligt...
åhnej det är sweet sixteen på mtv nu, kan vara det mest frustrerande programmet som skapats... bruden har en fest för att dela ut inbjudningskort till sin fest... ?!
Pierre då va det sprucket igen! säger:
ja med det jävlar underbettet liknar hon bara en snöplog

snackar jag med pierre som är bäst i världen att snacka med när man är lack haha..

poker mobiler poker mobiler poker .. osv
vi hatar reklamer!

btw så är jag världens finaste idiot enligt sophie, och hon är det för mig också.
det är fint. alla mina vänner är fina, gör min dag varje dag .. helt bra! kalle är sjuk och det gillas ICKE, för jag är suen på gran torino filmen nu alltså..

wellwellwell, imorgon ska jag och mamma till polisen och på fredag blir det KONSERT men emma beb<3

Inga kommentarer: