2009-03-16

ibland mår man bara helt asbra!
och idag är en sådan fin dag ..
skolan var ju lagom seg som vanligt såklart.
kom dit vid kvart i nio och då kom simon och andreas till mig och berättade att svenskan var inställd, jahapp då började vi helt plötsligt tio i elva, fett.
Så jag tog bussen till stan och träffade min sophiebabe.
sen skolan då.. blablabla
efter skolan stack jag till stan och träffade jempa, åt och sen stack vi och träna.
skönt!


Nu ligger jag här i min soffa och längtar till fredag för då är de parrrrdeey med emma!
Filmkändistema..
kommer inte på en jävel att va som är kul, så jag ska vara mary-kate.
typ mitt bena, locka håret lite, mina känger, håliga jeans, och ngn stor tröja.. what ever!
kommer nog bli as kul :)

tänkte typ bara tillägga att jag tycker att sophie är sjukt snygg
+ att jag älskar jag henne för hon är en fin vän och en bra människa! P0zZ



Inga kommentarer: