2009-03-10


älskling, vet inte var jag ska börja.

jag må vara lökig och jobbig men detta är fan å määä bara kärlek, helt och hållet.

Calle, du är en utav mina allra bästa vänner det vet du & som vi sagt så kommer det nog alltid vara så. Vi har kännt varandra sen vi började sexan men det var väl sen sjuan vi varit riktigt tighta tror jag, vi var som en, det var liksom alltid VI.
folk koppla samman oss "annacalle" "calleanna".
Det finns så mycket kärlek inom mig som bara är riktat till just dig som jag verkligen inte får ut, går inte att förklara med ord hur jävla underbar du är!
Jag vill alltid att du ska ha det bästa och må på topp.. och jag ska kämpa för att det ska vara så.

Visst, nu går vi på olika skolor och tyvärr har vi glidit ifrån varandra och det suger, grymt mycket men det är inget som är omöjligt att ändra på eller hur?
det är bara vi som är dumma som inte gjort något förrens idag typ..


Har så många fina minnen som ploppar upp när jag tänker på dig, typ fotot jempa tog på ishallen när vi står med hjälmar och jag håller runt dina axlar. Alltså tänk att en mobil bild som är så brusig så man knappt ser att det är vi kan skapa så stor betydelse för mig.

& den sommardagen när du kom till mig och vi skulle hyra film vilket tog ett x antal timmar till slut blev det this is england hihi.

alltså ja, jag kommer ihåg varenda grej vi gjort..
Det är inte bara jag som förstått hur bra du är för mig som vän.. min mamma också haha!
- ja mamma vi ska till gröningen ikväll
- ja men jaha? det gillar jag nog inte
- men jag ska dit med calle?
- jaha ja! men då är det ju lugnt.



typ sånt har man hört nu några gånger! haha

Nej det jag vill komma till här är att jag älskar dig femtusentrettiofemtusenmiljardersextiosju gånger runt jorden och tillbaka, du är fortfarande min besthest, du kommer alltid alltid alltid vara speciell för mig, som min bror & jag vill aldrig i hela mitt liv tappa kontakten med dig..

min bror.


annacalle calleanna.

- folk kankse inte kopplar samman oss längre, men jag kommer alltid att göra det!

Inga kommentarer: