2009-02-02

jävla gubbjävel.

ursäkta mig men jag måste få detta ur mig, skriver det för min egen skull så ni som har några dumma synpunkter på det kan hålla käft.
tack.

jag älskar mina syskon..& min mamma är världens starkaste och finaste mamma ..
och du är bara en jävla skithög som inte är värt något gott. seriöst jag tycker verkligen inte de.du vet att jag hatar dig, du måste ha märkt de på sättet jag är mot dig.när jag ser dig i stan, bara på min blick måste du ha märkt hur mycket ont jag vill dig.jag är ingen ond människa egentligen men när det kommer till dig så är de fan inte mer än rätt att önska dig all skit som finns.fyfan vad jag hatar dig.

du förstår nog inte hur jävla mycket skada du ställt till med, hur fan pallar du med dig själv?
hur fan kan du ens vilja leva? oj glömde visst, du är ju psykopat.. stackaren.
bor i en jävla håla med råtter i .. men vet du vad? absolut ingeting kan få mig att tycka synd om dig , INGETING!
fan alltså, du är inte ens värd att ha din fula jävla cykel.all skada du ställt till med.. fyfan! går inte att förlåta, inte ett piss som handlar om dig går och förlåta för allt du någonsin gjort har varit fel.förutom när du gjorde mamma gravid med calle och ella.fyfan vad jag är glad att du inte är min pappa..tänker du någonsin på vad du gjort? .. tänker du på calle? att han redan har haft promblem med sprit, du fattar väl att det är pga dig? och ella, som är så sjukt skör.. dåligt temprament och sårbar, det är också ditt fel.och det viktigaste, har du någon jävla gång tänkt på mamma? .. min älskade mamma.för det har jag, varje dag tänker jag på henne, hur jävla duktig hon är.. hur stark hon varit under allt de som skett.hon klarade inte av dig dock.. men vem fan skulle gjort de?men hon klarade att rymma, hon klarade att ta hand om två små barn själv, knappt några pengar men hon klarade det !hon klarade att hitta en ny kärlek,
hon klarade att vara lycklig.
men ibland ser jag henne, att hon är ledsen, jag hör henne ibland gråta..och det gör så jävla ont. fyfan för dig. Till och med jag som inte ens levde då mår dåligt av detta, min ångest som jag haft..en stooor del till den har varit ditt fel. Som vanligt ditt fel.
all jävla skit är ditt fel.. bara ditt. störda jävel.
jag hoppas verkligen att du dör snart.
jag hatar dig, Peter.

Inga kommentarer: