2009-02-03

det är fruktansvärt hemskt och frustrerande att vara åskådaren
känslan av hjälplöshet är outhärdlig!!


ja det är fruktansvert.
vet att det inte är många som vet om att jag mår som jag ibland gör därför
tar dom mig inte seriöst när jag skriver och uttrycker mig såhär.. & det är ju, synd.

och alla dina aggresioner som du bygger upp inom dig mot denna peter har ingen stans att komma ut
så dom kommer fram i form av panikångest,
du måste klä allting i ord för att du ska få utlopp för det
och det krävs mod för att kunna göra det.

vet inte hur jag ska klara att ta steget till att släppa in en helt främmande person in i all min skit.

du måste våga släppa fram det som finns inom dig, du måste våga utforka dina känslor och rädslor
låt skiten komma! kämpa inte emot känslorna hur obehagliga dom än är


jag ska jag ska jag ska!

Inga kommentarer: