2009-02-20


jahapp, då fortsätter oturen såklart!
maja har varit dödssjuk så jag och mamma åkte till stockholm för att passa vincent medans calle min bror då och paulina, majas mamma var på akuten med maja.

nu efter några hektiska dagar fick maja skippa slangarna i näsan, syrgasen och adrenalinpuffarna och komma hem.
underbart att få se henne med röda friska läppar igen och rosiga kinder.
ryser bara jag tänker på det.
kommer aldrig glömma när jag fick hålla henna i min famn på sjukhuset, hon låg bara där, krit vit, slangar överallt och hennes hostande som aldrig slutade.. men hon låg där iallfall, hon levde åh.. stark känsla det där.
och ännu starkare när hon låg i min famn här hemma hos min bror, frisk och fin.
ett mirakel, min maja lever!

Inatt ska jag och mamma ta tåget hem igen, ska bli skönt faktiskt även om jag älskar stockholm.
har varit mysigt att sitta på lekplatsen på söder med vincent, lära honom att lyssna på nirvana vilket inte gick så bra.
Juste han har lärt sig ett nytt ord nu - toki
anna toki
amor toki
säger han hela tiden haha sötare finns inte.
(amor = farmor då)

yesjes.
imorgon ska jag träffa min älskade emma som jag saknar så mycket att jag håller på att tyna bort och efter det ska jag träffa david och kanska jempa.
myspys.

nu ska jag fortsätta att njuta av mitt chai te.
puss

Inga kommentarer: