2009-02-11

behöver behöver behöver så mycket..

jag behöver så sjukt mycket nu känner jag.
behöver det för att kunna leva glad typ.
Jag behöver sommar, en varm skön fin sommar med massa roliga grejer som händer hela tiden!
jag behöver siesta så man kan få en förstart på sommaren typ.
jag behöver nya kläder så jag kan känna mig fin igen.
jag behöver min födelsedag så jag kan börja träna och bli smal.
jag behöver lära mig att trivas singel eller så
behöver jag lära mig att hitta rätt kille, någon snäll kille som bryr sig om mig.
jag behöver mina vänner varje dag för att inte deppa ihop.
jag behöver mod till att gå till kuratorn.
jag behöver orust
jag behöver morfar
jag behöver en trollkarl som kan fixa allt detta åt mig...
ffffffffffffffffffffffffan.



har inte varit min mening att allt ska ha låtit så negativt från min sida de senaste dagarna men ibland suger livet & denna gången var de mitt liv´s tur att suga lite.



fan vad jag älskar mina vänner.

Inga kommentarer: