2009-02-15

denna dagen har gått helt omöjligt snabbt.
20 års fest hos sandy igår,
först träffa jag fia i stan, handlade lite finfina grejer, sen hem till henne och fixa oss och åt som galningar sen vidare till frida på förfest, sen åkte vi till festen, allt var nice som fan.
iallfall igår..

somnade väl vid fyra eller något, brevid david i en liten liten soffa.
när vi vakna var det dags för att hjälpa sandy med att städa.
eller ja, jag gjorde david somnade igen.
jag stod och hällde ut öl från ca 70 ölburkar, fyfan. mådde inte på topp då kan jag lova!
sen gick jag och david hem, eller ja han till sig och jag till mig.
Väl hemma somnar jag i min sköööööööna säng i flera timmar.

imorgon ska jag träffa jempa i stan och sen ska vi röka vp och mysa.
får väl se hur jag mår då.

hejhopp

Inga kommentarer: