2009-09-30


Som sagt, erik grönwall.

m y g o d .


just nu vill jag hem till sophie och se klart true blood s 2 .
Även om hon i princip berättat vad som händer genom alla avsnitt men skitsamma, värt som fan endå.
Idag var skolan jobbigare än på väldigt länge, tack vare min dåliga sömn.
somnade på matten och sträckte hela ryggen på idrotten.
fattade inte att det var pounds på maskinerna, dvs att jag var jävligt trött..
Det enda som var roligt var syskitet, sy om en klänning & min ser ut som en julgran.

Imorgon börjar vi elva, ska hem till emma först och dricka kaffe och mysa.
Efter skolan måste jag gå i stan och hitta present till stjärna.

SEN FREEEEEEEEDDDAG
=
väla med min älskade pojkvän.
Köpa ; ring om jag hittar, armband och någon tröja.. får se.
Sen sova där och må sådär som bara han kan få mig att må.

Inga kommentarer:

Arkiv