2009-09-21


Sjukt jobbig dag som blev fin tillslut.

Skolan blir bara jobbigare och jobbigare tycker jag, vi hade sociologi och då kommer en kille in och delar ut lappar om bartenderskolor. FAN vad jag längtar tills jag slutat skolan, resa, bo utomlands och tjäna massa pengar.
Bartender skolan verkar inte helt fel förutom kostnaden.. något att fundera över.

Efter skolan träffade jag jempa, gick i stan och tittade ut smycken jag ska köpa när jag fått mina pengar. cant wait.
Stack hem och åt god mat med mamma och fredde, städat hela lägenheten typ eftersom mamma är för svag för att göra det just nu. Sen träffade jag janne, förvånad? .. det var bäst av allt idag.

Kom nyss innan för dörren, Jonna och Ina ringde mig och sa åt mig att gå ut, och där satt dom på trottoaren utanför min dörr.
Vi gick ner till havet och skrattade till jag inte pallade mer och gick hem.

Ganska soft dag imorgon, svenska och bild sen HAJDÅ.


Inga kommentarer:

Arkiv