2009-09-06




1.jag saknar ina.
2. det kändes fel och konstigt att åka hem från janne idag efter att ha varit där varje dag sen i torsdags.
3. mamma ska operaras imorgon.

Ina har varit i stockholm & ja, utan henne saknar jag henne.
Har bott hos min älskling sen i torsdags, jättemysigt och så ja. Vill vara där nu också, suger att vara hemma så nu försöker jag typ spränga mitt huvud med bullet for my valentine och infected- lyckas inte så bra då min pappa skriker på mig att skruva ner för han hör tydligen "jätte tydligt" ut från mina hörlurar.. lol!

Ja imorgon tar jag ledigt, mamma ska opereras.. cancern skall bort!
så ja, jag kommer inte pallar gå i skolan och oroa mig hela tiden, så känns bättre att vara med pappa och sen hälsa på mamma när hon är färdig.

imorgon börjar idol, YES!
haj

Inga kommentarer:

Arkiv