2009-09-27


glömde bort hur snygg min italien klännig är. synd att det aldrig kommer något tillfälle då jag kan använda den bara.
Min helg har verkligen varit jättebra.
Fredag; var med min janne, springtävling på en parkering mitt i mörkret, djupa fina samtal och mysmys mys. Sov där.
Lördag; åkte hem till jempa, vår kväll bestod av; milkshake, godis, god mat, chips, läsk och film.
MUMS, känns rätt onödigt att äta så mycket men den femte smäller det, så chill.
Idag åkte jag direkt hem till Jan från Jempa, följde med honom och Adrian till Ih och kollade när dom tränade (biffar) mhjes. Sen gick vi hem och tittade på en riktigt dålig skräckfilm men det var mysigt endå.
såklart.
nu känner jag att detta inlägget var jätteonödigt, fast det är iofs alla inlägg. Därför har jag den headern jag har.
M, måndag imorgon dåja..
Läkaren på tisdag.
Onsdag eller Torsdag skulle jag vilja träffa Mathilda.
Fredag är jag nog med min älskling.
Lördag ska jag hem till Jempa på kalaos.

Inga kommentarer:

Arkiv