2009-10-05

jag hatar att plugga, jag sitter hellre och ritar eller tittar på kurt cobain dvd:n som jag redan sett sjuhundra gånger.
Ina gick precis, med henne är det lite lättare att plugga men det hela slutade med att vi blev överdjupa och diskuterade om hjärnor.
- Hur kan hjärnan bestämma hur och när vi ska röra på oss, vad vi ska säga och göra?
- Hur kan folk tänka så olika? varför tänker man så olika?
- Egentligen är vi bara ett skal som hjärnan styr över.
ina- hur tänker du när du tänker?
jag- jag ser det i bilder tror jag, oftast iallfall. hur tänker du när du tänker haha?
ina- jag hör min egen röst i huvudet. prova!
Alltså man kan ju tänka och tänka i ord, men man kan ju inte Höra sin röst om man inte säger det ljudligt. Men man hör den endå, på ett sätt som inte går att förklara.
...sen spåra vi ur totalt.

har städat hela mitt rum och efter jag ätit måste jag läsa i snabba cash boken som ska vara utläst "snart" + göra en svår analys på den.
hatar skolan.
äh, börjar läsa nu
HAJDO'

Miss janne.

Inga kommentarer:

Arkiv