2009-10-15


jag har fastnat för svart vita bilder igen, mer känslor och finare djup.
skolan idag sög, engelskan gav mig ingeting som vanligt, och på mattelektionen tänkte jag bara på att jag inte orkade träna och att jag bara ville hem och sova så den lektionen gav mig inte heller så himla mycket.
Efter skolan gick jag ner till gymmet endå, duktig som jag är.
Tränade tills jag kände mig svimfärdig, gick till Sophie som jobbade och höll henne sällskap och övade lite tills det är min tur att jobba.
Efter att stått där i ca en timme gick jag hem till janne, mös och pratade tills han skulle övningsköra.
Ringde Ina påväg till bussen som för tillfället är i Stockholm, jag saknar henne redan fast än hon åkte igår.
buhu!
Imorgon är det fredag och fredag betyder mys hos min älskade älskling. ÅH nu är det the hills BAJJ!

Inga kommentarer:

Arkiv