2009-10-15


100 frågor och svar om mig


1. Namn (För & Efter): Anna Johansson
2. Smeknamn: jonna och ida kallar mig lyckopiller, annars inget tror jag haha.
3. Ögon: bruna
4. Längd: Ca 166
5. Hår: brunt
6. Syskon: Ja, tre
7. Tycker du om att sjunga i duschen: det händer ganska ofta faktikst.
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: i duschen ja.
9. Födelsedag: 1 mars
10. Stjärntecken: fisk
11. Adress: jadu
12. Kön: tjej?
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande? glädje, kärlek och trygghet
15. Vilka egenskaper ska din tjej/kille ha? charm, rolig och omtänksam
16. Civilstånd: fett mycket upptagen
17. Har du en bil : nope
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: dunnu. bmw som jag kan ge till janne såfall xd
Favorit frågor!
19. Film: hatar den frågan.. jag vet verkligen inte.
20. Favoritlåt: också sjukt svår, men lake of fire
21. Band/Sångare: Nirvana
22. TV: Family Guy och The hills
23. Skådespelare: Johnny depp
24. Skådespelerska: dunno
25. Mat: taco
26. Favoritnummer: 27
27. Tecknat: family guy?
28. Disneyfigur: timon
29. Färg: lila

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: Ja någon gång :)
31. Vill du gifta dig ?: Kanske fast inte i kyrka såfall
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? vet inte, men när jag är klar med allt jag vill göra som att resa och bo utomlands osv.
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: vet ej
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: men. vet inte
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: Ja
36. Är du förälskad?: Ja
37. Är du oskuld? nej
Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar
40. Rosa/Orange: Rosa
41. Festar/Sitta hemma: beror på vem man är med, humör osv
42. Sommar/Vinter: Sommar!
43. Dag/Natt: samma som 41
44. Hänger/Tar det lugnt : Typ både och?
45. Tråkigt/Roligt: roligt ?
Om dig som person
46. Konstiga meningar :
47. Vilken skola går du i?: nicolai
48. Har du tagit droger?: nix
49. Vad tänder du på?: ryggar, självsäkerhet och snygga blickar
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Beror ju på situationen
51. Hur skum är du?: skum
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?: haha, jadu.
jag gillar janne mest, litar på mina närmaste vänner och min familj?
53. Vad tycker du om själsfränder?: jempa. bäst?
55. När grät du sist?: iförrgår
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: tjejer som alltid är så diviga och omogna
57. Är du glad ?: Hele dagarna!
58. Varför?: För att jag mår bra kankse :)
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: vissa av mina vänner, janne och min familj
60. Kärlek eller Lust?: Både och såklart
61. Silver eller guld?: silver
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång låter nice!
64. Har du någonsin badat naken?: i havet? nej
65. Sover du med gose djur?: nope
66. Har du några piercings? ja
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: lila
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: ingen, kollar på the hills
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: De du
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: orka planera flera år framåt
71. Vad är det mest romantiska du vet : shit, det vet jag inte. typ stjärnor och sånt.
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: ögonen och håret
73. Favorit sport ?: fotboll
74. Vad gör dig glad?: Massor!
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Här köps inget!
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: nej
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: att vara mig själv
78. Har du vunnit något speciellt pris?: ja 1000kr för att jag gissade rätt på hur många kronor det låg i en spargris , 346 . fråga mig inte hur jag kunde gissa helt rätt, det var sjukt.
79. Vilka är dina framtidsplaner?: janne.
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: körtelfeber
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: inget av de egentligen... vet inte
82. Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan, hatar att prata i telefon!
83. Kramar eller pussar?: både och
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: nirvanas låtar
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: jempa
86. Har du några fiender?: Har alla
87. Vad är du mest rädd för?: Att bli ensam
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd ? gärna rik med inte berömd.
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: palla googla.
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: mamma pappa janne och jempa.
91. Har du mött Jul-Tomten? Bara fusk-varianten
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? -.-
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: nyss
94. När känner du dig som vackrast? på kvällen när jag byter kläder från dom jag haft under dagen.
95. Har du några husdjur?: min hund eliott
96. Vad har du för E-Mail adress?: jadu
97. När var det sist du var ledsen?: iförrgår
98. Är du en alkolist ?: nej absolut inte
99. Väldigt onödig info: jag har klaustrofobi och blir anfådd efter jag druckit något ur ett glas.
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: njä.

Inga kommentarer:

Arkiv