2009-06-20

här sitter jag, i storarummet, dricker cola och "tittar" på en film som jag inte fattar ett skit av.. kan vara för att jag bara tittat typ 6 minuter och den är snart slut.
Min bror är här från Stockholm med Paulina, Vincent och lilla Maja det är ganska mysigt förutom när ungarna väcker en vid sex varje morgon genom att skrika och springa runder.

Midsommar var fint, jag mamma pappa farbror danskekusin bror Pau Vincent och Maja var i vår koloni, åt äcklig mat, dansa runt granen som mamma brukar säga och lite senare blev alla fulla (nej, inte småbarnen) på äckligt vin.
Vid 00.00 träffade jag Pierre på rosengården, vi satt under ett tak och tittade på regnet, haha det var faktiskt roligare än vad det lät...

Min bror pratar i sömne nu & paulina snarkar.
Jag är jättepigg så kommer inte somna på ett bra tag & jag lär vara vaken 06.00 imorgon .......
På onsdag kommer äntligen min syster, big heart på det.

note to self ;
imorgon - jan
måndag - stranden med beb om det är sommarväder
tisdag - YES en lucka
onsdag - syster
torsdag - syster
fredag - fest kankse?
lördag - WOW en till
söndag - barnpassning ..

Inga kommentarer: