2009-06-15

FETE bra dag idag.

gick upp runt elva väckte mamma som sov med huvudet där man ska ha fötterna i sin säng.
duscha sen stack vi ner i stan.
Fick nya jeans, ett linne, kofta som jag älskar, skor, ny uttöjning och en klänning som faktikst är lite för kort såg jag nu.. men den är fin endå, pappa får klaga hur mycket han vill !
Efter shopping rundan träffade jag min beb, emma.
Vi såg film och drack kaffe, stekte bröd och tog pesto på OCH chips med dipppppp.
Sen satte vi oss och gungade i vikingsbergsparken och pratade om allt från stjärntecken till hur lika folk som bor i danmark är dom som bor i england.
i love you beb.

imorgon ska jag upp halv tio och träna sen träffa noella ett tag och seeen träffa janne.
lär också bli en fin dag.
hoppas jag..

snart kommer min bror hit från stockholm med hans lilla familj, och lite senare kommer min syster med sin lilla familj också.
bara bra saker att se fram emot nu.. sen poff är man 18..
eller ja, typ 9 månader kvar men endå.

optimist

1 kommentar:

Emma Natalia Ahlin Perry sa...

i love you too :* mycket fin dag!