2009-05-06

idag stannade jag hemma från skolan, har legat i min säng hela dagen och nu är klockan 16.10.
jag har gått upp en gång för att ta ett glas oboy vilket var oerhört onödigt eftersom jag inte tål så stora mjölkintag (?)
jag är slut i hela kroppen och det gör ont överallt, utan överdrift.
trillade i en brant backe med inlines igår, jag och jempa har inte skrattat så mycket på länge men ont gjorde det.
såå, här ligger jag med en svullen hand, ont i magen och pollenirriterande ögon.
Rastlös och godis sugen är jag också, är alltid det när jag är sjuk.. det är ännu ett bevis på att jag är dum i huvet, hur fan kan man vara godis sugen varje gång man är sjuk? det är då man ska ta tillfället i akt och inte äta något och bli smal.
(skämt åt sido) ..eller?
Och roligt att jag MÅSTE till skolan imorgon för att vi har nationellt prov 08.20 imorgon, jag som egentligen börjar 09.30 ..

inget går som jag vill nu känner jag.
sommaren är borta också?
det är bara siesta jag vill ha nu, det kommer få mig att må bäst jag känner det på mig! speciellt nu när min sophie också ska dit.
fin musik, fina människor, fin dricka och fin fin fin fin sol!!

jag vill till stockholm också, krama min syster och pussa på henne och tacka någon för att hon lever.

sen tänker jag krama maja, pussa på henne och tacka igen för att hon också lever.
äntligen frisk.
mirakelungen



på tal om fin så är du något av de finaste.
jag vet att du vet och jag älskar att det är såhär
& jag ska inte tappa hoppet.

Inga kommentarer: