2009-05-13

08.10 började helvetet i morse nationellt prov i matte, gick nog bättre än väntat men fan vad trög man känner sig ibland! hoppas innerligt på ett G, snälla janne snälla!
kom hem med illamående, halsont och huvudvärk.. så poff är man sjuk igen, jag vill inte vara hemma imorgon. Jag vill till skolan plågas av lärarnas tjat för det är lätt bättre än att ligga en hel dag utan att göra ett skit.
Snart sieeeeeeeeeeesta & jag peppar som fan till sonic youth, anti-flag, the horrors, promoe, timbuk, parken osv FAN vad bra det kommer bli! bara solen håller i sig också.. MOMS <3
jag ina och emma ska ha gyttje brottning i bikini om det är lerigt, check it out! nej skämt åt sido,med att ni ska kolla alltså lerbrottningen är vi fullt seriösa med.

Jag orkar inte mina känslor mina needs och att jag alltid blir fäst vid saker jag absolut inte kan få.
och det mest frustrerande är att jag aldrig får svar på vad det är som jag gör fel, vad som är fel på mig i mig runt mig osv.
jag har ingen aning.

fan

nejnejnej inte deppa, PEPPA!





Inga kommentarer: