2009-05-07

björn & världens finaste storasyster
nu är jag VERKLIGEN trött på detta jävla vädret!
helt allvarligt, det ska vara sommar nu.. siesta om tjugo dagar & var är festivalvädret?!
bläbläbl. Men om vi ska vara positiva så har jag träffat Malte idag !! sophies hund som ser ut som min eliot hund. Malte var söt och uppmärksamhetskrävande och uppmärksamhet fick han så mycket han ville av mig även om jag inte tålde honom, klia i ögonen.

Nu sitter jag i min säng, det drar kallt från det öppna fönstret som min mamma envisades med att öppna. " du kan inte ha det så kvavt anna"
jo.
känns som jag lever om trotsåldern eller något, stackars mamma.
jag lyssnar på kent som jag undermedvetet alltid gör när vädret är dåligt för även om kents texter är deppiga så får orden mig att bli helt drömmande, typ.. det är härligt.

Nej nu ska jag lyssnar mer på kent och drömma mig bort och äta lite godis ! fy mig.

Inga kommentarer: