2009-04-14

ska det verkligen vara såhär ..?


Jag är glad och positiv för tillfället men det är saker som drar ner mig en gnutta (om man bort ser från händelsen i parken här hemma så är det bara småsaker)
: jag hatar att jag inte har pengar, jag får inte pengar förrens den siste ...?!
: jag vet inte vilka jag kan lita på mera än mina närmsta eftersom folk bara sviker hela tiden.
: jag vill ha nya kläder eftersom dom jag har börjar bli uttjatade.
: jag vill ha sommarjobb!!! för fan.
: jag vill få bort alla jävla småglin som lägger sig i andras bråk hela tiden.
: jag vill tatuera mig och pierca tungan.
: jag vill sluta vara 17 och börja vara 18..
& jag vill resa.
fan vad jag klagar alltid, haha ni får stå ut!
bara för de kommer det lite klagomål till FAN VAD DET ÄR DÅLIGT PÅ TVEN!!!! INGET BRA NÅGONSTANS SÅ JAG FÅR LIGGA HÄR I MIN ENSAMHET OCH GLO PÅ NÅGON JÄVLA FILM JAG SETT 10 GÅNGER PÅ MIN DATOR...!!!


blö :D
imorgon är en ny dag och den måste verkligen vara fin, för annars kommer jag bara klaga om vädret hela tiden.

Jag längtar tills siesta...

Inga kommentarer: