2009-04-05

åh våren är här! äntligen..
i förrgår hade jag den finaste dagen på skitlänge, emma, sol, hamnen, solnedgång, glass & film.
härligt som bara den!

igår var det också en fin dag, tränade med jempa vid tolv sen stack jag till stan och träffa kalle viktor och de andra tuffa skejtarna och rasmus, längesen vava ! :) Seeeeeedan stack jag och kalle hem till mig, kommer inte riktigt i håg vad vi gjorde mer än att vi yra om sill haha! Senare stack vi ner till stranden och där satt daniella och kalles friends och grilla, kalle blev lurad som tusan sen stack vi haha! Vi stack vidare till kalles bror, Erik som hade fest på tågaborg, sjukaste festen. Riktigt mycket folk, stekare som fan.
Snygg lägenhet och gratis öl de gillas. Helt plötsligt stod fia och mathilda där, haha! <3
men ja, trevligt hade jag även om jag ville stanna längre än vad jag gjorde.

puss på alla underbara människor som får våren att kännas som sommar för mig.

Inga kommentarer: