2009-04-08




påsklovet har varit bra än sålänge förutom att man tappat förtroendet till ännu en människa, en "vän".. orkar inte med er mer, verkligen inte! gått bakom ryggen på mig och den ena älskar mig och den andra vill ha mig tillbaka.


herregud säger jag bara, herregud.. jag håller mig till mina äkta vänner om man nu kan klura ut vilka det är helt och hållet.


imorogn kommer min bror, paulina och deras två barn vincent och maja äntligen!
jag vill ha pengar nu också, alltså har 100 kronor kvar denna månaden och sen får jag ju studiebidraget igen den 30de april och den får jag ha till siesta osv sen en till som ska räcka hela sommaren för i juni juli får man ju inget? därför måste jag leta jobb NU.


palla.




idag fyller min fia babe år också, grattis älskling!




jag vill bara till siesta nu, komma bort från allt här hemma och bara typ vara med människor som får en att må bra, träffa nya människor och böla till bra musik.


hoho! kommer bli finfint.









Inga kommentarer: