2010-01-07

Något dåligt har varit påväg ett tag nu, idag trycktes det på som fan..
Jag har min älskade pojkvän & jag har mina få men bra äkta vänner som jag kommer göra allt för så länge som jag kan.
Jag har min familj som är den finaste som finns.
Men det räcker inte, så jävla fel. Ett problem kan bli löst imorgon eller så faller jag ihop totalt.
Jag kan inte bry mig om saker som gör ont mer, jag släpper det nu. Aldrig mer.
Och en sak jag försökt lära mig länge, men aldrig lyckats med är att ta tid till mig själv. Jag hinner inte med mig själv.
vet att många släppt mig pga att det känns som jag inte bryr mig om att träffa er, men det är inte så, hoppas det iallfall är någon som kan förstå.

Palla mig.

Ikväll ska jag bara ligga ner, krama min mamma säga att jag älskar min pappa och titta på film.
FAN.

Inga kommentarer: