2009-08-30



mysigaste helgen, jadå.
Fredag ; Fest med tjejerna hemma hos serra, riktigt mysigt åt middag osv sen åkte jag rebecca ina emma fia och mathilda ner i stan, matte och fia stack hem, emma stack med gustav och jag rebecca och ina träffade jonna ben och henke, vi stack hem till Jill och slagga där.

Igår bjöd jag jan på bio eftersom han fyller arton idag, public enemies som vi båda ville se, det var jättemysigt och filmen var bra.
På dagen var vi i någon park och brottades, också skoj förutom några detaljer som vi inte ska ta upp här :) heHEhEH.
Iallfall, vaknade imorse bredvid jan, tog det bara lugnt sen gick vi ut och träffade Adrian, rökte cigarr och frös.

Nu är jag hemma igen och skolan kan dö.
Ska dricka vatten, skriva i min bok och sen sova.
saknar min jan redan.

Inga kommentarer: