2009-08-17

jag blir så jävla äcklad av vissa människor, människor som anklagar folk för att vara massa negativa saker när de i själva verket är dom själva som lider av sakerna.
Jag är så jävla trött på helsingborg också, skåne.
Jag vill ta med min jan till Stockholm, bo i en fin lägenhet på söder där, köpa en hund som vi ska döpa till mito och bara må bra där.
tillsammans.
Isället är vi här, i fucking helsingborg. Där allt ser likadant ut år efter år.
jag behöver förändringar, känner jag .. nu.

På fredag blir det en förändring iallfall, skolan börjar och jag längtar! ska bli skitskönt att få gå dit, träffa alla och få ordning på sitt liv.
DOCK får vi inget studiebidrag i Augusti vilket suger.
-pappa betalar-

Imorgon ska jag och mamma åka till polisen för att hämta mina jeans som varit på labbet där hur länge som helst.
Sen ska vi vidare till kolonin och fixa lite sen blir det träning. Måste komma i form, måste bli nöjd.
På onsdag ska jag träffa sara som jag inte träffat på ett tag nu, det behövs!
Och på torsdag ska jag träffa janne, fiska med han och antagligen adrian.Mysigt.

BRB ska bara ha världens bästa pojkvän

Inga kommentarer: