2009-07-29


jag som trodde att min blogg skulle bli svart igen, men ICKE!
idag träffade jag sara, vi gick rundor vid stranden och frös.
Sen kom janne hit och jag kommer hela tiden på hur mycket jag inte vill till stockholm varje gång jag träffar honom. Orkar inte, helt ensam på ett tåg i 5-6 timmar, passa barn och gå upp vid sju varje morgon, blöööh!
iallfall; Imorgon ska jag först träffa janne en sista gång innan jag åker, sen ska jag hinna med att träffa jempa också + packa.
Fredag; åka till stockholm, grillfest med min syster mfl
Lördag; Pride paraden med ina jonna ida anna osv & sakna älskling
Söndag; SOVA & sakna älskling
Måndag; jobba & sakna älskling
Tisdag; jobba & sakna älskling
Onsdag; jobba & sakna älskling
Torsdag; jobba & sakna älskling
Fredag; uppsala & sakna älskling
Lördag; stockholm igen & sakna älskling
Söndag; HEMMMMMMMMM <33<3<3>
nu behöver jag sova.
godnatt

Inga kommentarer: