2009-01-02


nyårsafton var till en början lyckad och jättebra,
sedan blev det tråkigt, ångest och kaos.
sen kunde jag blivit förlamad, inte världens bästa kväll om ni frågar mig, fyfan.

jag ska bli nyttig och sluta röka, vilket kommer bli jävligt svårt!
men jag kommer nog klara det :)

ikväll ska jag läsa i min bok, låt den rätte komma in. världens bästa film och bok sen ska jag mysa och dricka te.
imorgon ska jag hem till alexander och mysa ännu mera.
söndag ska jag träffa cajsa som jag inte umgåtts med på evigheter.
måndag ska jag pierca mig
och tisdag eller onsdag ska jag träffa min älskade sylt.


jupp, detta året kommer nog bli bra.
jag menar, 2007 var den värsta tiden i mitt liv om man inte tänker på att jag fann min första stora äkta kärlek rasmus.
jag var depirmerad, tyvärr gjorde jag saker jag inte borde ha gjort.
ingenting löste sig kändes det som tills jag tog mig i kragen och insåg hur patetisk jag var.

2008 har varit ganska så bra. tråkig och ganska händelselös.
dock träffade jag underbara nya vänner som jag älskar!
alltså , 2007 sög 2008 bättre 2009 bäst?

kan ju alltid hoppas, nu ska jag läsa.

HADDÅ

Inga kommentarer: