2008-11-10

jag ska verkligen försöka börja skriva nu, på riktigt.
helgen har både varit bra och lite för mycket ..
jag och tjejerna började helgen med att ha lite tjejkväll hos
emma vilket slutade med åtta (?) fulla tjejer.. charmigt charmigt!
sedan fortsatte vi helgen med att festa på lördagen.. även detta hos emma
men då kom de fler folk, när jag kom dit sa jag " ne jag mår inte bra, ska sticka
hem tidigt" men deeet slutade med att jag drack ca 1 liter vin, 1 flaska öl och lite
till.
hamnade på ga hos max sen sov jag över hos fridababe.
mycket lyckad festhelg måste jag få lov att säga men nu är jag helt slutkörd,
så nu får fester vänta ett tag... iallfall tills nästa helg.

skolan går bra, rörigt är det men det går bra!
trivs som bara den med mina vänner i klassen och lärarna är toppen.
nirvana har blivit något utav en drog för mig.. varje daggggggggggg <3
men nu ska jag vila ett tag sen ska jag leta efter tatueringsartiklar i tidningen (y)
läxor alltså ..

haddå

Inga kommentarer: